Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Dieta testowa (150 zł za 3 dni)

Dieta testowa (150 zł za 3 dni)
Dieta testowa (150 zł za 3 dni)

Nie wiesz jaką dietę wybrać? Przetestuj, posmakuj i zdecyduj!

Program diety testowej trwa 3 dni i kosztuje jedynie 150 zł. Jest to optymalny czas trwania, który umożliwi Ci stwierdzenie czy dana dieta, jej kaloryczność oraz różnorodność odpowiadają Twoim gustom i oczekiwaniom. Prosimy pamiętać, że testową dietę można zamówić tylko jednokrotnie.

Wybierając dietę testową, po prawej w polu "Uwagi" podaj nazwę diety, jaką chcesz wypróbować. Dieta testowa nie obejmuje diety sirtfood.

Zobacz przykładowe menu

Cena: 150,00 zł
szt.

Dieta standardowa

Dieta standardowa
Dieta standardowa

5 dań na cały dzień: śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja 
3 wersje kaloryczności do wyboru: 1200 kcal / 1600 kcal / 2000 kcal

W diecie tej zachowana jest równowaga pomiędzy poszczególnymi składnikami odżywczymi. Jej różnorodność sprawia, że w menu znajdą się zarówno dania mięsne, jak i wegetariańskie czy rybne. Nie zabraknie w niej dań kuchni polskiej, którą Paweł Dobrzański promuje na kanale YouTube: Posmakuj Polski, ale będą w niej również dania kuchni całego świata. Dieta standardowa jest znakomitym wyborem dla osób, które chcą się zdrowo odżywiać i nie muszą eliminować ze swojej diety żadnych produktów żywieniowych.

 

Zobacz przykładowe menu

Cena: 54,00 zł 60,00 zł
dni
  • promocja

Dieta wegetariańska

Dieta wegetariańska
Dieta wegetariańska

5 dań na cały dzień: śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja 
3 wersje kaloryczności do wyboru: 1200 kcal / 1600 kcal / 2000 kcal

Dieta, z której wykluczone są dania mięsne i rybne. Znajduje się w niej mnóstwo warzyw, owoców, zbóż, kasz, strączków, ziaren, orzechów i grzybów. Prawidłowe zbilansowanie zapewnia pokrycie zapotrzebowania na energię, białko, witaminy i składniki mineralne (np. cynk, jod, wapń, żelazo) oraz niesie za sobą korzyści zdrowotne zarówno w profilaktyce, jak i leczeniu niektórych chorób. Zapotrzebowanie np. na białko zapewnione jest poprzez dania z roślinnych produktów wysokobiałkowych. Dieta bezmięsna jest także bardzo bogata w błonnik, co poprawia przemianę materii i ułatwia odchudzanie. Jest to zbilansowana dieta dla wszystkich tych, którzy są wegetarianami z wyboru, jak i dla osób, których organizm ma problem z trawieniem i przyswajaniem produktów mięsnych. Dieta wege jest doskonałym wyborem również dla osób, które chcą sobie zrobić przerwę w jedzeniu mięsa.

Zobacz przykładowe menu

Cena: 54,00 zł 60,00 zł
dni
  • promocja

Dieta wegetariańska + ryba

Dieta wegetariańska + ryba
Dieta wegetariańska + ryba

5 dań na cały dzień: śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja 
3 wersje kaloryczności do wyboru: 1200 kcal / 1600 kcal / 2000 kcal

Podobnie jak dieta wegetariańska wyklucza dania mięsne, lecz 2 razy w tygodniu znajdą się w niej dania rybne. Ryby bogate są w wysoko i łatwo przyswajalne białko oraz w kwasy omega-3, które mają dobroczynny wpływ na organizm. Dieta idealna dla osób, które nie jedzą mięsa, ale nie chcą rezygnować z korzyści płynących z jedzenia ryb.

Zobacz przykładowe menu

Cena: 54,90 zł 61,00 zł
dni
  • promocja

Dieta sportowa

Dieta sportowa
Dieta sportowa

5 dań na cały dzień: śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja + dodatkowo przekąska
2 wersje kaloryczności do wyboru: 2500 kcal / 3000 kcal

Kluczową cechą diety sportowej jest właściwy dobór wartości energetycznej oraz odpowiedniej podaży białka i węglowodanów. U osób uprawiających sport zapotrzebowanie na białko i węglowodany jest większe niż standardowo ze względu na częstotliwość wysiłku fizycznego. Prawidłowo zbilansowana dieta pozwala czerpać maksymalne korzyści wynikające z wysiłku np. poprawę kondycji i ogólnej sprawności, ale także wspomaga profilaktykę chorób układu krążenia czy nowotworów. Dieta idealna dla osób, które regularnie podejmują aktywność fizyczną. Taka dieta świetnie sprawdzi się u wyczynowców, ale też u osób, które dopiero zaczynają przygodę ze sportem.

Zobacz przykładowe menu

Cena: 64,80 zł 72,00 zł
dni
  • promocja

Dieta bez laktozy i glutenu

Dieta bez laktozy i glutenu
Dieta bez laktozy i glutenu

5 dań na cały dzień: śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja
3 wersje kaloryczności do wyboru: 1200 kcal / 1600 kcal / 2000 kcal

W diecie bezlaktozowej nabiał pochodzenia zwierzęcego został zastąpiony produktami białkowymi pochodzenia roślinnego. Podstawowym założeniem diety bezglutenowej jest całkowita eliminacja z jadłospisu zbóż będących źródłem glutenu. Należą do nich: pszenica, żyto, orkisz, jęczmień, pszenżyto, owies oraz wszystkie inne odmiany tych gatunków roślin. Z uwagi na konieczność odpowiedniego zbilansowania białka, do diety włączane jest mięso oraz ryby, a także większa ilość warzyw strączkowych i jajek od kur z wolnego wybiegu lub najwyższej klasy tzw. “zerówek”. Dieta specjalistyczna polecana osobom, które z codziennego menu eliminują laktozę i gluten. W diecie mogą znajdować się śladowe ilości glutenu, dlatego nie jest ona polecana chorym na celiakię!

Zobacz przykładowe menu

Cena: 54,90 zł 61,00 zł
dni
  • promocja

Dieta sirtfood

Dieta sirtfood
Dieta sirtfood

Dieta sirtfood zdobywa w ostatnim czasie coraz większą popularność za sprawą spektakularnej metamorfozy znanej piosenkarki Adele. Dieta ta jest bogata w produkty zawierające polifenole, te z kolei aktywują sirtuiny (białka), które mają pozytywny wpływ na zdrowie, proces chudnięcia i „długowieczność”. Dieta SIRT zakłada maksymalnie duże spożycie produktów roślinnych, które są bogate w związki o działaniu antyoksydacyjnym. W tej diecie spalanie tkanki tłuszczowej następuje przy zachowaniu naturalnej tkanki mięśniowej.

Zobacz przykładowe menu

Cena: 59,40 zł 66,00 zł
dni
  • promocja

Zdrowy office box

Zdrowy office box
Zdrowy office box

3 posiłki na czas pracy: śniadanie, obiad, podwieczorek
kaloryczność: 800 kcal, 1000 kcal i 1200 kcal

Zestaw 3 posiłków jest idealnie zbilansowany i lekki, aby w trakcie pracy czuć się komfortowo, zwiększać swoją wydajność i uniknąć uczucia głodu. Dieta dedykowana osobom, które pierwsze śniadanie oraz kolację jedzą w domu, natomiast w godzinach pracy chcą kontynuować zdrowe odżywianie i unikać podjadania niezdrowych przekąsek.

Zobacz przykładowe menu

Cena: 45,00 zł 50,00 zł
dni
  • promocja

Dieta ketogeniczna

Dieta ketogeniczna
Dieta ketogeniczna

5 dań w ciągu dnia: śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja
3 wersje kaloryczności do wyboru: 1200 kcal / 1600 kcal / 2000 kcal

Specyfika diety ketogenicznej polega na bardzo niskiej zawartości węglowodanów w posiłkach, poprzez skomponowanie ich z produktów takich jak: mięso, jajka, ryby, oleje, orzechy, nasiona oraz warzywa o niskiej zawartości węglowodanów. Celem diety jest zmiana procesów metabolicznych i wprowadzenie organizmu w stan tzw. ketozy, podczas której organizm produkuje energię z tłuszczu zgromadzonego w tkankach, co powoduje jego redukcję.

Dieta ma pewne przeciwwskazania: nie powinny jej stosować osoby cierpiące na choroby układu krwionośnego, niewydolność wątroby, nerek, woreczka żółciowego (lub jego braku po wycięciu operacyjnym) lub cierpiące na inne poważne schorzenia. Przed rozpoczęciem diety ketogenicznej zalecamy konsultację lekarską i wykonanie podstawowych badań diagnostycznych.

Zobacz przykładowe menu

Cena: 58,50 zł 65,00 zł
dni
  • promocja

Dieta o niskim indeksie glikemicznym (IG)

Dieta o niskim indeksie glikemicznym (IG)
Dieta o niskim indeksie glikemicznym (IG)

4 dania w ciągu dnia: śniadanie, II śniadanie, obiad, kolacja + przekąska probiotyczna
4 wersje kaloryczności do wyboru: 1200 kcal / 1600 kcal / 1800 kcal / 2000 kcal

Dieta opiera się na zasadach zdrowego odżywiania z wykorzystaniem produktów spożywczych o niskim indeksie glikemicznym, czyli takich, których spożycie nie powoduje gwałtownego wzrostu poziomu glukozy we krwi. Dieta o niskim IG jest bogata w źródła pełnowartościowego białka, pełnoziarniste produkty zbożowe, zdrowe tłuszcze oraz surowe warzywa i owoce. Niskie IG wynika nie tylko ze starannego doboru produktów, ale również ze sposobu ich obróbki termicznej i mechanicznej. Ta wiedza jest niezbędna do skomponowania menu tak, aby zredukować indeks glikemiczny posiłków.
Dietę o niskim IG wzbogaca i urozmaica przekąska probiotyczna, której zadaniem jest hamowanie rozwoju patogenów oraz zwiększenie odporności organizmu.

Dieta dedykowana jest osobom cierpiącym na niektóre choroby autoimmunologiczne i dietozależne, takie jak: insulinooporność, cukrzyca typu 1 i 2 (również stan przedcukrzycowy) czy ogólny zespół metaboliczny. Dietę polecamy każdemu, kto chciałby zmniejszyć spożycie cukru.

Zobacz przykładowe menu

Cena: 55,80 zł 62,00 zł
dni
  • promocja

Dieta hashimoto

Dieta hashimoto
Dieta hashimoto

5 dań w ciągu dnia: śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja
4 wersje kaloryczności do wyboru: 1200 kcal / 1600 kcal / 1800 kcal / 2000 kcal

Hashimoto to choroba o podłożu autoimmunologicznym, która zazwyczaj wynika z niedoczynności tarczycy. Menu skomponowane jest tak, aby wspierać jej prawidłowe działanie. Z diety zostały wykluczone: gluten, laktoza, soja i produkty sojowe; ograniczone: warzywa krzyżowe (kalafior, brokuł) i rośliny strączkowe. Celem jest zminimalizowanie stanów zapalnych. Poziom białka w diecie jest zwiększony ze względu na jego udział w syntezie hormonów tarczycy. Dieta przeznaczona jest dla osób ze zdiagnozowaną niedoczynnością tarczycy.

Zobacz przykładowe menu

Cena: 55,80 zł 62,00 zł
dni
  • promocja

Voucher Posmakuj

Voucher Posmakuj
Voucher Posmakuj
Cena: 0,00 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl